سلام دوستان
نوشته شده توسط : محمدگلالی تراب

سلام دوستان

این وبلاگ، به عنوان وبلاگ رسمی روستای تراب علیا فتخار دارد تا از این به بعد میزبان وبگردهای عزیز باشد.

فیلم و عکس از روستا در این وبلاگ برای دانلود قرار داده می شود اما دانلود ان فقط مختص عزیزانی هست که در این وبلاگ ثبت نام کنند پس فرصت را از دست ندهید و در وبلاگ ثبت نام کنید.

وبلاگ اول هر ماه با مطالب جدید  به روز رسانی می شود برای اطلاع از زمان به روز رسانی و امکانات جدید وبلاگ در بخش خبرنامه ثبت نام کنید.

اگر مایل هستید که به عنوان نویسنده در این وبلاگ فعالیت کنید حتما با ما تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 705
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 22 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
آرش در تاریخ : 1391/12/8/2 - - گفته است :
باسلام.من اهل شاه بهرام-باشت هستم.میخواستم از شما سوال کنم که آیا کسی در مورد کانریمان که در قریب به200 سال قبل از کرایی به شاه بهرام کوچ کرده اطلاعی دارید.من از نوادگان وی هستم و خوشحال میشم که برای شناخت وارتباط با بستگان وهم طایفه ایهایم کمکم کنید.ظاهرا در اطراف لنده ساکن وباز بزرگان وبهروایتی کدخدای روستا بوده وبه دلیل درگیری ومشکلات اینچنینی از اونجا کوچ کرده اند.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: